Sunday, July 19, 2009

Syox Ja|an2 'n' Hepi sEc.wk



Dah selesai bab hantaran..sekarang nie nak mule balik cite detik fasa 3..kalau nak tau time nie lagi banyak g jalan2..rasanya puas dapat tengok tempat org luas pengalaman..alah bukan g mane2 pun cuma round2 lam m'sia jew..maklumlah banyak lagi rasanya tempat kat m'sia nie tak abes melawat.Masa preg.5mth g PD lepak kat Palm Spring Resort..perasan atak kat gamba tu nama "marina"..hehhe..pasalnya i pun ada share ngan resort tu..ahaks..;)
Timw nie g ngan kawan2 hubby lepak 3 ari kat sane.so xtvt makan ler paling besh & mandi manda kat jakuzi..Keti&wife(arfah)+ ilham..comey..
masa nie aku dah nampak bulatkan..best OoooO berendam..
Nak sambung story lagi masa bulan nie gak aku g Secretary weeek kat sime darby convention center ..masa tu Hetty Kosendang yg nanyi..FYI malam tu aku dapat hadiah cabutan bertuah..ermpp mmg bertuah tul anak aku lam perutnie..datang tuah pada umi..
mmg meletop lah si hetty nie nanyi..apa lagi walaupun pregnant layan gak nyanyi & bergambar ngan artis yg datang.so sempatlah aku snap-snap pix ngan emylia,ning baizura, cikgu vokal 'siti hajar', shaari dan yang baling beshhhh..RAMLI MS.huhu~~Masa nie gak my pren Jue pun pregnant gak..2nd baby..so antara sec.yg join kak zue,kak zurra,kak sue,shah,jue,kak shida,inder&nor. Thank all mmg best giler showmanship korang malam tu..tak ketinggalan bergambo ngan Hetty..wat kenang2an..Ramai gak sec.yg datang malam tu..rupanya ramai tul peminat hetty kat M’sia nie.Nora Danish pun datang gak..x wife Dato’affendi rupanya pandai nanyi..mantop tuuu..

No comments:

Post a Comment